Dviračių servisai Klaipėdoje

Atšilus orams visi norime kuo daugiau laiko praleisti gamtoje. Traukiame iš sandėliuko dviračius ir tuoj lėksim džiaugtis gražiais orais, tačiau neretai prieš dviračių sezono pradžią, jiems reikia remonto arba profilaktinio patikrinimo. Taigi, „Mėmelio žirafos“ domisi, kur Klaipėdoje remontuojami dviračiai.1. “ ZEG dviračiai“. Taikos pr. 66 a. Daugiau informacijos: http://dviraciuarena.lt/

2. „Dviratis plius“. Galinio pylimo g. 28. Plačiau: http://www.dviratisplius.lt/

3. „Veloma“. Taikos pr. 21. Išsamiau: http://www.veloma.lt/

4. „Velostreet- Vasarė“. Turgaus a. 25. Daugiau informacijos: http://www.velostreet.com/

Pasidalinam ir dviratininko atmintine. Šiuos patarimus radome „Prosbike“ puslapyje.

Prieš važiavimą visuomet reikia apžiūrėti pagrindines dviračio dalis ir svarbiausias detales:

1. Patikrinkite, ar tiesūs dviračio ratai. Jei, pasukus dviračio ratą, jis linguoja aukštyn žemyn ar vingiuoja į šonus, prireiks dviračių meistro pagalbos.

2. Patikrinkite oro slėgį padangose. Rekomenduojamas slėgis būna nurodytas ant padangos šono. Maksimaliai pripūstomis padangomis galima važinėti kieta danga, pavyzdžiui, asfaltuotais keliais, o štai mažiausias leistinas slėgis padangose rekomenduojamas važiuojant bekele.

3. Dviratininko saugumui labai svarbu tvarkingai veikiantys stabdžiai. Patikrinkite, ar visi jų varžtai priveržti, ar nesusidėvėjusios ir taisyklingai įtvirtintos stabdžių kaladėlės. Spustelėkite kiekvieną rankinių stabdžių rankenėlę.

Jei ją galima laisvai nuspausti iki pat vairo – stabdžiai pernelyg laisvi. Jų trosas turi būti įtemptas taip, kad tarpelis tarp kaladėlių ir ratlankio būtų 1,5-2 mm, o stabdžių kaladėlės turi būti nukreiptos tiesiai į ratlankio paviršių.

Jei diskinių stabdžių rankenėlę galima laisvai nuspausti iki pat vairo, jie taip pat yra per laisvi. Kai šių stabdžių rankenėlė nenuspausta, atstumas nuo kaladėlių iki disko turi būti nuo 0,25 iki 0,75 mm. Taip pat labai svarbu, kad stabdžių diskas visuomet būtų švarus, ant jo nepatektų tepalo ar purvo. Diską reikia valyti spiritiniais valikliais.

4. Būtinai pažiūrėkite, ar tvirtai prie rėmo ir šakės pritvirtinti abu ratai. Jei jie pritvirtinti greitai užveržiamais varžtais, patikrinkite, ar šie gerai įstatyti ir užveržti. Įstatę ratą į šakę, nepamirškite ant įvorės ašies užmauti poveržlių su „ausele“. Jos prilaikys ratą netikėtai atsisukus jo varžtams.

5. Apžiūrėkite, ar ant dviračio šakės, rėmo, vairo ar iškyšos nėra kokių nors pažeidimų. Deformuotos ar įtrūkusios detalės kelia pavojų, nes bet kada gali lūžti.

6. Jei dviratis turi amortizuojančią priekinę šakę arba užpakalinę pakabą, negalima leisti, kad ant jų amortizatorių kauptųsi purvas.

7. Reguliuodami balnelio, vairo aukščio ar pasvyrimo kampą, niekada iškyšos neištraukite aukščiau nurodytos žymos. Baigę reguliuoti patikrinkite, kad balnelis ir vairas būtų tvirtai priveržti.

8. Labai svarbu, kad ant grandinės nesikauptų purvas, neatsirastų rūdžių. Grandinę reikia periodiškai nuvalyti ir sutepti skystu tepalu.

9. Patikrinkite, ar visų stipinų galvutės yra teisingai įtvirtintos ratlankio skylutėse, kitaip jie gali pradurti padangos kamerą. Nutrūkusius stipinus būtina nedelsiant pakeisti, nes jie gali sužaloti dviratininką. Atminkite, kad tik dviračių meistras gali tinkamai išcentruoti ratus ir pakeisti stipinus.

10. Įsidėmėkite, kad perjungti pavarų negalima dviračiui sustojus ar laisvai riedant atgal. Galinį ir priekinį pavarų perjungiklius būtina nuolat valyti ir neleisti, kad ant jų kauptųsi purvas.

11. Dviračio tarnavimo laiką pratęsia nuolatinė jo priežiūra. Būtina reguliariai nuo dviračio valyti nešvarumus ir dulkes, naudojant tam skirtas valymo priemones. Niekada dviračio neplaukite aukšto spaudimo vandens srove, kitaip į guolius gali patekti vandens. Taip pat būtina nuolat specialiu tepalu sutepti dviračio mazgus, o tai atlikus patikrinti, kad jo likučių neliktų.

Užsiimi panašia veikla, kaip straipsnyje paminėtos vietos? Manai, kad skaitytojams būtų naudinga, jei mes parašytumėme apie tave? Parašyk mums į info@mzirafos.lt  ;)